11.18.2010

נסיון מיאש

אני מרגישה חור
בצד הימני של בית החזה
חשבתי שהלב בצד שמאל
אולי אני עד כדי כך חריגה
או לפחות מקווה
כל סיכוי להיות מיוחדת
האחת ש...


לא כך חשבתי לחנוך את הבלוג
אבל אולי זו הדרך היחידה
אני זקוקה נואשות למשהו שימלא לי את החור
כל דבר
טוב, אולי לא כל דבר
אני יודעת בדיוק מה ימלא לי את הבור שנפער

האם זה בר השגה?
האם אפשר להתגעגע לדבר שמעולם לא היה לך?
אני פשוט...
 גדושה ברגש אחד שאיני יכולה לבטא,
וגם אם אבטא אותו
מה זה משנה?
כל מה שאגיד, כבר אמרו לפני וטוב יותר
השתיקה לא מועילה לי כרגע
אולי הדיבור גם לא
אז נשאר לכתוב
להפוך את דברי לנחלת הרבים אולי יהפוך אותם גם קצת להיות שלי
נשאר רק לאחל לכל מי שיקרא (אני בעוד כך וכך זמן)
מי יתן והכתוב לא יהיה מגוחך
אחרי הכל מי את/ה שתשפוט אם דברי ראויים ואם לאו?
לפחות ניסיתי


6 תגובות:

  1. ממרומי אלפיים וארבע עשרה, הניסיון הצליח? קיבלת את מה שרצית? קיבלת דברים שלא ציפית להם?

    השבמחק
    תשובות
    1. שאלות שעל חלקן התשובה צפויה, אבל למה אנונימי?
      (ותודה, אני מניחה)

      מחק
    2. רק רציתי להזכיר לך.
      אנונימי כי אני לא יודע עלייך כלום, אז זה נשמע לי הוגן יותר ככה.

      מחק
    3. באמת הזכרת.
      ואני יודעת עליך משהו? קצת?

      מחק
    4. כשאני בתקופה טובה אני אוהב להיזכר מאיפה הגעתי וכמה התקדמתי, אבל אולי זה רק אני.

      לא שידוע לי.

      מחק
  2. ובעיניי דברייך ראויים, והניסיון- ראוי מן הראוי.

    השבמחק